Protectia muncii

Securitatea ta de maine

Worker Safety nu este la fel de bun ca mașinile sale

Producția de automobile  a înregistrat numere solide în ultimii ani. Potrivit Auto Alliance, vânzările din 2014 în Statele Unite au fost “la un nivel de opt ani”, cu 7,7 milioane de autoturisme vândute, continuând o tendință de cinci ani de creștere a vânzărilor. Optimismul este ridicat, deoarece “dacă livrările în anul 2015 bate în 2014, pe care se preconizează că le vor face, ar fi pentru prima oară în peste opt decenii record că vânzările au crescut șase ani consecutivi”. Vesti bune pentru economie. Veste bună pentru producătorii de automobile. Veste bună pentru cei peste 114.000 de lucrători din industrie. Cu un salariu mediu în 2013 în acest sector de 82.959 dolari și fără viziune la capăt, ce nu-i place?

Problema este că leziunile și bolile muncitorilor din industria automobilelor au crescut, împreună cu vânzările și profiturile. Cele mai recente date din BLS arată că producția de automobile a raportat rate de vătămare corporală, zile de muncă pierdute și sancțiuni OSHA la sau mai mult decât dublul mediei naționale pentru sectorul privat. Calitatea și siguranța auto sunt în creștere în fiecare an, confirmat de surse variind de la testele de impact ale Consumer Reports la Institutul de Asigurări la propriile experiențe personale. Nu există nici o îndoială că mașinile de astăzi sunt mai sigure și mai bine făcute decât oricând în istoria industriei. Nu există, de asemenea, nici o îndoială că siguranța autoworker-ului nu sa bucurat de același succes. Costurile pentru industrie sunt semnificative, iar aceste leziuni nu pleacă fără eforturi serioase.

Rata totală înregistrată a cazului (TRC) în 2013 de 7,6 la 100 de lucrători pentru producătorii de automobile (media în S.U.A. era de 3,3) ne arată că 7,6% din forța de muncă a suferit un prejudiciu înregistrat în acel an. Aceste leziuni sunt toate pe jurnalele OSHA 300, dar nu spun cu adevărat povestea despre severitate sau cost. O privire la rata DART reflectă leziunile și bolile mai grave și mai costisitoare. Automobilii au raportat o rată colectivă 2013 DART de 3,9, față de o medie națională de 1,7 la 100 de lucrători.

Cele 1530 de leziuni pierdute în această rată DART au fost în medie de 76.630 dolari fiecare, costând industria un total de 117.244.000 de dolari și peste 68.000 de zile de muncă pierdute. Acest lucru este egal cu 1.023 dolari pe angajat în întreaga forță de muncă de producție auto.

Zilele departe de locul de muncă după o vătămare sau o boală sunt, de asemenea, extrem de ridicate pentru acest grup, cu aproape 58% dintre lucrători în afara locului de muncă timp de 31 sau mai multe zile după un prejudiciu DART. Media națională pentru toate cazurile din sectorul privat este de 29%.

Cine este rănit și cum? Analiza datelor BLS arată că cel mai frecvent accidentat autoworker este un bărbat de 45-54 de ani, cu mai mult de cinci ani la locul de muncă. În mod obișnuit, el învine un umăr sau o mână de la supraexpirație, în timp ce manipulează sau se deplasează părți și materiale, adesea asociate cu căderi pe pardoseală.

În ultimii cinci ani, OSHA de stat și federal a efectuat 283 de inspecții ale producătorilor de automobile. În 2013, cele mai frecvente referiri federale la producătorii auto au fost expunerea la zgomot, Comunicarea privind pericolele (HazCom), LOTO, siguranța electrică, paza utilajului și protecția respiratorie. Facilitățile au fost în medie de 3,7 citate (mai mari decât cele tipice) și 16,168 USD în penalități per inspecție (aproape triplu față de media națională).

S-ar putea întreba cât de mult costă cumpărătorii de mașini. Profiturile din această industrie pot varia în mod sălbatic, însă pe baza celor cinci procente tipice în ultimii ani, producătorii auto au trebuit să vândă alte 2,3 miliarde de dolari pentru a acoperi aceste pierderi. Cu vânzări care depășesc 108 miliarde USD în 2012, alte 2,3 miliarde de dolari ar putea să nu pară prea multe de solicitat de către vânzători și consumatorii americani, dar cu aproximativ 7,6 milioane de autoturisme vândute în 2013, costul pe vehicul pentru a compensa pierderile a fost de 309 de dolari. Deci, la un cost mediu de mașină de peste 30.000 de dolari, “taxa de recuperare a costului prejudiciului” se dovedește a fi de aproximativ 1% din prețul autocolantului.

Tot ceea ce citiți se bazează pe o cantitate imensă de date, dar toate reprezintă indicatori care rămân în urmă fără a avea o imagine reală asupra modului în care sau de ce se întâmplă acest lucru. Ar fi simplu să spunem că acești producători au nevoie de cursuri și programe de ergonomie, dar deja le au. În ciuda anilor de ergonomie, automatizare și standardizare în această industrie, ceva în amonte se întâmplă (sau nu se întâmplă) care conduce aceste rezultate slabe. Ce este? “Trebuie” să fie identificată și înțeleasă pentru a permite prevenirea viitoarelor leziuni.

O bună examinare și înțelegere a factorilor cauzali trebuie să implice toată lumea în forța de muncă. Aceste tipuri și numărul de răniri nu se întâmplă fără semne de avertizare, iar indicatorii de vârf, cum ar fi lipsurile și observațiile apropiate, reprezintă cea mai bună șansă pentru îmbunătățirea procesului și prevenirea rănilor și a bolilor.

Măsurați și urmăriți tot ce puteți printr-un sistem formal de gestionare a incidentelor (IMS) care promovează raportarea și intervenția timpurie. Sunt preferate sistemele electronice și mobile. Fii proactiv și folosește IMS-ul tău pentru a surprinde și a investiga observațiile și lipsurile cu aceeași hotărâre ca și cum ar fi răniți, pentru că aproape au fost și în cele din urmă vor fi.

Nimeni nu dorește să vadă o “taxă de recuperare a costurilor de rănire” pe autocolantul a ceva, dar

Categories
Uncategorized

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    *



    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!