Protectia muncii

Securitatea ta de maine

Cum să preveniți problemele din spate la locul de muncă

Cu greu îți poți permite să renunți la probleme care interferează cu munca. Deoarece programele de lucru pot fi afectate în mod negativ de incapacități fizice cauzate de probleme de spate continue, este bine să căutați modalități de a preveni sau de a atenua durerea din spate. În cazul unor afecțiuni medicale nespecificate, durerile de spate ar putea fi probabil rezultatul unei combinații de factori. Acestea pot varia de la probleme genetice la stilul de viață. Anumite locuri de muncă sedentare sunt, de asemenea, cunoscute pentru a agrava spatele. Durerile de spate pot face dificilă concentrarea asupra locului de muncă la îndemână, dar depunerea eforturilor pentru a afla ce declanșează problemele de spate la locul de muncă vă poate ajuta să o evitați. Indiferent dacă este vorba de o durere plictisitoare sau de o senzație de vibrație, aceasta vă poate împiedica ritmul de lucru, făcând astfel o mică cercetare va merge mult în a vă ajuta pe calea spre recuperare.

În plus, multe ocupații, cum ar fi asistența medicală, care necesită poziții ciudate și în mod frecvent îndoite, fac, de asemenea, cerințe semnificative pe spate. Chiar și așa, munca de birou de rutină poate provoca în continuare dificultăți în spate. Iată câteva sugestii pentru a ajuta la evitarea durerii de spate prin înțelegerea a ceea ce le provoacă și concentrându-se pe prevenire.

Factorii principali de muncă asociați cu durerea din spate exercită o forță prea mare, mișcări fizice repetitive, stări de corp incomplete și chiar presiuni mentale sau stres, ceea ce duce la tensiunea musculară.

Dacă nu există o problemă medicală directă, atunci durerile de spate sunt, de obicei, din cauza lipsei de exerciții – este întotdeauna mai bine să rămână în formă. Dacă problema persistă în ciuda exercițiilor fizice, atunci trebuie să luați în considerare căutarea cauzei. De exemplu, ar putea fi un scaun greșit, o înălțime incorectă a unei mese sau o postură greșită continuă.

Amintiți-vă, chiar dacă aveți un loc de muncă care necesită activitate continuă, nu este o alternativă la exercițiu. Trebuie să includeți în mod regulat un echilibru de antrenamente cardiovasculare și antrenament muscular în programul dvs. de exerciții pentru a vă ajuta să vă păstrați spatele în stare sănătoasă. De asemenea, trebuie să vă țineți sub control greutatea. Greutatea corespunzătoare pe înălțime ajută la minimizarea stresului pe spate.

Anumite exerciții de întărire și întindere care se concentrează pe tonifierea musculaturii spatelui sunt foarte utile pentru prevenirea durerilor de spate. Astfel de exerciții de întărire vă ajută atât la nivelul musculaturii spate cât și la nivelul coloanei inferioare. Mușchii puternici și flexibili păstrează întărirea spatelui și sănătoși. De asemenea, trebuie să acordați o atenție corespunzătoare posturii. Poziția necorespunzătoare afectează întotdeauna partea din spate. Posibilitatea de a vă supune pozițiile naturale ale corpului provoacă oboseală musculară. Puteți aproape întotdeauna să vă păstrați înapoi musculatura în ordine bună doar prin menținerea unui echilibru echilibrat al corpului. În cele din urmă, dacă aveți ceva stresant care cântărește în mintea ta, atunci trebuie să o adresați imediat. Fiind sub stres mentale constante cauzeaza muschii tai. Cu cât aveți mai mult stres, cu atât vă scade toleranța la durere – reduceți la minimum sursele de stres și dezvoltați mecanisme de coping.

Categories
Uncategorized

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    *



    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!